Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Пиши в гуглето и чети за турбото. Първата е нещо за машинката на съединителя. Другите са за дебитомера дето си го изключил
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:26.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Важната за теб е втората. Турбото пренадува
      Лорде, сензор не значи турбо

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Лорде, сензор не значи турбо
        Давам ти възможност да блеснеш, защото бях сигурен че ще пишеш, но блясък не виждам.
        Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A – range/performance problem.
        То направо си го пише на български.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:36.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Давам ти възможност да блеснеш, защото бях сигурен че ще пишеш, но блясък не виждам.
          Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A – range/performance problem.
          То направо си го пише на български.
          Хайде обасни ми какво означава това, къде е този сензор на турбина с променлива геометрия
          "The variable geometry solenoid valve L36 regulates the operation of the turbine according to the engine load: it is supplied by the line for fuse F11 of B1 and is controlled by a signal for pin 17 of M10 ."
          Какво трябва да провери в случая, т.е. блесни ти. А аз ще съм слугата и ще ти светя
          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 06:54.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Хайде обасни ми какво означава това, къде е този сензор на турбина с променлива геометрия
            Работата е ясна, пак не знаеш и се вживяваш на изпитваш. В мрежата има достатъчно информация. Прочети, научи и запомни!
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Работата е ясна, пак не знаеш и се вживяваш на изпитваш. В мрежата има достатъчно информация. Прочети, научи и запомни!
              Обясни ми де, хайде, моля

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                Колега Лорд,как може да се оправи това?И другото което е щом пренадува не трябва ли да усещам хубаво ускорение?
                Няма как да усетиш ХУБАВО ускорение . В момента в който се засече налягане по-голямо от заложеното в софта , компа си вика че нещо не е наред и минава в авариен режим . На първо време откачи Акутатора/клапана/ на турбото и виж как се движи лостчето на геометрията. Ако се движи трудно или въобще не се движи ,сваляш турбото за почистване.
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • #38
                  а не е ли по-добре все пак да види стойностите на налягането? Ако се е зацапал датчикът с гняс?

                  Comment


                  • #39
                    Alex_26 Хайде обасни ми какво означава това, къде е този сензор на турбина с променлива геометрия
                    "The variable geometry solenoid valve L36 regulates the operation of the turbine according to the engine load: it is supplied by the line for fuse F11 of B1 and is controlled by a signal for pin 17 of M10 ."
                    Какво трябва да провери в случая, т.е. блесни ти. А аз ще съм слугата и ще ти светя[/QUOTE]

                    Сега това ли е вярното?
                    или пък другото?

                    Alex_26 а не е ли по-добре все пак да види стойностите на налягането? Ако се е зацапал датчикът с гняс?
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                      Alex_26 Хайде обасни ми какво означава това, къде е този сензор на турбина с променлива геометрия
                      "The variable geometry solenoid valve L36 regulates the operation of the turbine according to the engine load: it is supplied by the line for fuse F11 of B1 and is controlled by a signal for pin 17 of M10 ."
                      Какво трябва да провери в случая, т.е. блесни ти. А аз ще съм слугата и ще ти светя
                      Сега това ли е вярното?
                      или пък другото?

                      Alex_26 а не е ли по-добре все пак да види стойностите на налягането? Ако се е зацапал датчикът с гняс?[/QUOTE]

                      Е сега ще се почне една дискусия че едно е датчик а другото сензор и как ние пак нищо не вдяваме. Мъ нека де , вода от слънцето има за всички .
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Момчета, чакам Лорда за да не му отнема част от блясъка

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Момчета, чакам Лорда за да не му отнема част от блясъка
                          Има да чакаш. Нали не мислиш, че съм човек който позволява някой да го манипулира?
                          И да ти обясня, няма да разбереш, ако разбереш случайно, бързо ще забравиш защото ще ти дойде сложно. Но ти позволявам да продължиш да молиш.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Има да чакаш. Нали не мислиш, че съм човек който позволява някой да го манипулира?
                            И да ти обясня, няма да разбереш, ако разбереш случайно, бързо ще забравиш защото ще ти дойде сложно. Но ти позволявам да продължиш да молиш.
                            Помогни на хораъа с ЛС. Мен ме зарежи

                            Comment


                            • #44
                              До колегата с проблема.
                              Единствения начин да се оправи колата ти е да се обадиш на този Алекс. За целта трябва да знаеш от къде си, това е най- важно за него и приблизително какъв е двигателя на колата ти. Това не е толкова важно. Като диагностицира проблемите ще ти даде един номер да си поръчаш части. Успех!
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 05:56.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                До колегата с проблема.
                                Единствения начин да се оправи колата ти е да се обадиш на този Алекс. За целта трябва да знаеш от къде си, това е най- важно за него и приблизително какъв е двигателя на колата ти. Това не е толкова важно. Като диагностицира проблемите ще ти даде един номер да си поръчаш части. Успех!
                                Не очаквсх товс от теб. Падна нс нивото нс един друг твой любимец.
                                До колегата - напрсви си свестна диагностикс преди да купуваш каквото и да било
                                Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:02.

                                Comment

                                Working...
                                X